جنبش تحریم انتخابات

Tuesday, October 11, 2011

داستان کامیون حامل هجده و نیم میلیارد دلاری از پول های ایران که در سال88 در ترکیه ضبط شد مشخص شد.


داستان کامیون حامل هجده و نیم میلیارد دلاری از پول های ایران که در سال88 در ترکیه ضبط شد مشخص شد.
داوود احمدي نژاد برادر دروغ جمهور دلقک : هجده و نیم میلیارد دلار در سال 88 در ماجراي عذرخواهي ترکيه از ارمنستان و پرداخت غرامت انجام شده است».
پس داستان کامیون حامل هجده و نیم میلیارد دلاری از پول های ایران که در سال88 در ترکیه ضبط شد مشخص شد.
داوود احمدي نژاد برادر دروغ جمهور دلقک در همايش «از ادعاي ولايت تا ولايت مداري» که به همت تشکل دانشجويي جامعه اسلامي دانشگاه فردوسي عصر روز گذشته در تالار دانشکده اداري و علوم اقتصاد برگزار شد فساد بانکي اخير را تنها يکي از پرونده هايي برشمرد که با دست خط جريان انحرافي اتفاق افتاده است. وي با بيان اين که پرونده «فولاد خوزستان» را وي از ماه ها قبل به کميسيون اصل ۹۰ گزارش داده بود ادامه داد: «فقط اين ها که نيست ۱۰برابر اختلاس در ماجراي عذرخواهي ترکيه از ارمنستان و پرداخت غرامت انجام شده است».
 این سرمایه‌ هنگفت، مبلغی معادل 18.5 میلیارد دلار بود که‌ توسط یکی از رابطین وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران  به‌ نام «اسماعیل صفاریان نسب» با یک تریلی و همراهی دو پیک به‌ این کشور فرستاده  شد و به دولت ترکیه پرداخت گردید. 


این یک پولشویی بوده که با دولت ترکیه هماهنگ بوده و حتی دولت ترکیه قانون خود را برای ورود این پول تغییر داده بوده و این مبلغ بهمراه 20 تن شمش طلا بوده است که برابر 12 میلیارد دلار آن در کانادا به حساب 4 نفر انتقال پیدا کرده است که این 4 ایرانی عبارتند از آقای خاوری و ..... اسامی دیگر به اطلاع شما رسانده خواهد شد.....
 

No comments:

Post a Comment

https://www.facebook.com/tahrime.entekhabat