جنبش تحریم انتخابات

Friday, July 22, 2011

من در انتخابات شرکت میکنم به شرط اینکه ...



( لطفا تمام مطلب را بخوانید و بعد قضاوت کنید )
بله من در انتخابات شرکت می کنم , در انتخابات اسفند 90 شرکت می کنم بشرط اینکه :


1- آقای رئیس جمهور سند منگوله دار 1000 متر زمین ( 15 × 67 ) در حاشیه خیابان ولیعصر بالاتر از چهار راه ولیعصر , جهت ساخت باغ منزل ویلائی با پروانه ساخت 250 متر به من بدهد . ( طبق قول خودشان )
2- آقای رئیس جمهور یکعدد گاو شیر ده هلشتاین اسرائیلی با وزنی بیش از 1250 کیلو گرم به من بدهد . ( خودشان قول دادند )
3- آقای رئیس جمهور حکم استخدام رسمی من در وزارت نفت بعنوان مهندس با حقوق پایه 40000000 ریال مرقوم فرمایند .( الوعده وفا جناب دکتر )
4- کمک های یارانه ای دولت با توجه به نرخ تورم از 40 هزار تومان به 450 هزار تومان افزایش یابد . ( محمود اقا خودت گفتی فقیر نداریم , قرارمون یادت نره )
5- چون مشکل کشور رنگ مو و لباس من نیست , مجاز باشم با هر لباس و طرح موئی که دوست دارم در مجامع عمومی حاضر بشم . ( دکتر جوون 6 سال قبل یادته , هنوز عملی نشده )
6- بعنوان یک دختر بتوانم بروم استادیوم و بازی فوتبال را از نزدیک ببینم , مخصوصا دربی قرمز و آبی . پسرهای ایرانی هم قول میدن حرف ناموسی نزنند , باشه ( دکتر جوون با همین شعارت خر شدم یه بار و به تو رای دادم , عمل کن )
7- با هزار بدبختی شوهر کم درامدم , پدر و مادر خودم و همسرم رو مجاب کردم یه بچه داشته باشیم , آخه میگفتن شما کم درامد و جوان هستید و هنوز زنگی تون جون نگرفته بچه نمی خواهین . بخواست خدا سه قلو زائیدم , 3 میلیون تومن طلبکارم . لطف کن قبل از انتخابات بده که دستمون تنگه و این صاحب خونه دیونه مون کرده . ( خودت قول دادی یادته )
8- روز نامه رو بستی , شوهر بدبختم بیکار شد . بعد گفتی مراحل قانونی انجام بشه باز میکنیم , پس کو ... هنوز همسرم بیکاره , روزنامه تعطیله , رئیس هم که رفته هتل اوین اب خنک اینا .... ( به قولت عمل کن محمود جونم )
9- گفتی یه پارک مخصوص خانم ها درست میکنم برن اونجا , عشق و صفا باشه براشون , خوب کو کجاست ؟ آدرسش رو بده می خوام برم هواخوری , بعد از 32 سال آفتاب بیفته روی سرم , ویتامین D موهام کم شده . ( لابد می خوای بگی تو قول نداده بودی )


ببین محمود جون , این مطالبات اقتصادی بود بقیه مطالبات در بخش های دیگه یکی یکی برات می نویسم , وای به حالت اگه به وعده هات عمل نکنی و بگی بازم بیان رای بدین , آونوقت منم عصبانی میشم و با همین لنگه کفشم میزنم توی سرت تا قیافه ت این شکلی بشه ! اونوقت بری برا ی بابات ( سید علی ) تعریف کنی      نازنین بانوی ایرانی و مردان آزاد اندیش. ما را یاری کنید . صفحه را لایک کنیم و به اشتراک بگذاریم .ما منتظر اطلاع رسانی شما هستیم                           ..جنبش تحریم انتخابات                                                http://www.facebook.com/tahrim.sabz?sk=wall   !

No comments:

Post a Comment

https://www.facebook.com/tahrime.entekhabat